Hádanka - Tajné jméno

17.02.2013 23:32

Nikdo ho nikdy neviděl, a přesto je často kolem nás. Někteří jej milují, někteří jej nenávidí, a když vyslovíš jeho jméno tak ho zabiješ. Co je to?

Hádanka jméno - řešení

Ticho.

Diskusní téma: Hádanka - Tajné jméno

a fait du rags homme sa sp??cialit?? depuis sa cr??ation

Datum: 14.04.2018 | Vložil: Pymjlkvu

Ball showed why he was the number two overall pick in the draft, dazzling sold out crowds with flashy passes.
The team has always said he was an excellent defensive shortstop, and the “eye test” certainly confirmed that.
But you still have to go out there and at least listen to other candidates.


“We were trying to play cute and they just slammed it right back down our throat on all those turnovers.
Too much running, or too much passing, and they’re going??to find themselves in trouble sustaining drives.

Hadanka

Datum: 05.03.2016 | Vložil: Ahoj

Ve mně tma, venku světlo. Ve mně zima, venku teplo. Ve mně teplo, venku mráz. Uhodne to někdo z vás?

Re: Hadanka

Datum: 05.03.2016 | Vložil: Ahoj

Ja to vím, protože jsem to tam napsal :D

Re: Re: Hadanka

Datum: 05.03.2016 | Vložil: Ahoj

No tak jo, je to sklípek

Re: Hadanka

Datum: 14.11.2016 | Vložil: dudlenka

sklep

Re: Hadanka

Datum: 05.02.2018 | Vložil: anonym

sklep

Re: Hadanka

Datum: 13.04.2019 | Vložil: Brouček

Sirka

já to vím

Datum: 31.08.2015 | Vložil: domik

je to TICHO

Blabla

Datum: 21.07.2015 | Vložil: Blabla

Měsíc? Nevím, jestli se po něm chtějí všichni projít...

co jsem

Datum: 01.04.2015 | Vložil: pelligrosso

Jsem kulaty, někdy světly někdy tmavy. Všichni se po mě chtějí projit ale jen pár vyvoleným se to podaří.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek