Hádanka - Havárie letadla

09.03.2013 18:03

Pan Strážný je nočním hlídačem v jedné velké firmě. Pan Velký je zase generálním ředitelem této firmy. Jednou ráno, když se pan strážný chystal z práce domů, potkal pana Velkého a povídá: „Pane Velký, slyšel jsem, že máte letět v blízké době do Londýna, je to pravda?“ „Ano, dnes odpoledne tam mám jet na služební cestu.“ Opáčil pan Velký.  „Raději nikam necestujte.“ Varoval Strážný pana Velkého. „A pročpak ne?“ Zeptal se udiveně pan Velký. Minulou noc jsem měl totiž sen, že to Vaše letadlo havaruje a všichni v letadle zemřou!“

Jelikož byl pan Velký pověrčivý, raději služební cestu odvolal a celé odpoledne sledoval zprávy. A skutečně se odpoledne objevila zpráva, že letadlo, kterým měl pan Velký cestovat, havarovalo a nikdo nepřežil. Pan Velký byl dlouhou chvíli zaražený, protože si uvědomil, že právě unikl smrti. Poté zvedl telefon a zavolal do firmy své sekretářce. „Slečno Jano, znáte toho hlídače Strážného?“ „Ano znám.“ Odvětila sekretářka. „Tak hned zavolejte na personální ať jej okamžitě propustí!“

PROČ?

ŘEŠENÍ: Havárie letadla

Pan Strážný říkal, že měl v noci sen. Jenže je to přece noční hlídač – a ten v práci nemá co spát!

Diskusní téma: Hádanka - Havárie letadla

Tajemství

Datum: 07.11.2022 | Vložil: Pavel Jelínek

Aha, já jsem si myslel, že odpověď bude znít, že toho jasnovidce propustí, protože sám má nějaké tajemství, které se za žádnou cenu nesmí provalit.

Že by třeba s tou pohlednou sekretářkou?

docela zajímaví...

Datum: 21.02.2017 | Vložil: Alecia Graph

Když jsem si to četla poprvé, nedávalo mi to smisl ale teď už jo A je to fakt dobrý...(omlouvám se za gramatické chyby)

Odpoveď

Datum: 30.01.2016 | Vložil: Apoštol Martin

Je to jednoduché, noční hlídač měl totiž večer hlídat a ne spát (proto ten sen, důvod ho propustit.
Není to dlouho, co se mě na otázku podobného znění ptala profesorka a odpověděl jsem správně!

alternativa

Datum: 24.11.2015 | Vložil: Stewa

Nebo strážný mohl stát za havárií letadla, ale to by nemělo tak poetický nádech. a taky by ho spíše udali na policii než zločince propustili

Přidat nový příspěvek